Sorting
Source
Katalog księgozbioru
(3)
Form of Work
Książki
(3)
Proza
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Status
available
(3)
Branch
Wypożyczalnia Rakszawa
(3)
Author
Grzybek Renata
(3)
Trojanowicz-Kasprzak Maria
(3)
Trojanowicz-Kasprzak Maria Czytam globalnie
(3)
Year
2020 - 2025
(3)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Audience Group
0-5 lat
(3)
6-8 lat
(3)
Dzieci
(3)
Rodzice
(3)
Subject
Czytanie globalne
(3)
Genre/Form
Materiały pomocnicze
(3)
Opowiadania i nowele
(3)
Publikacja bogato ilustrowana
(3)
Domain
Edukacja i pedagogika
(3)
3 results Filter
Book
In basket
(Czytam globalnie II / Maria Trojanowicz-Kasprzak)
Czytam globalnie II Książeczki z tej serii nie wymagają zachowania określonej kolejności. W serii pierwszej kolejność czytania poszczególnych części miała znaczenie z uwagi na stopniowe dodawanie nowych wyrazów. W serii drugiej akcent został położony na wielokrotnym powtarzaniu wybranych wyrazów, tak aby ich obrazy zostały utrwalone w dziecięcej pamięci. Starsze dzieci szybko dzięki temu zapamiętają, co który wyraz oznacza, a już po kilku wspólnych sesjach czytania dziecko będzie próbowało odczytywać tekst samodzielnie. Ponieważ analiza wzrokowa u małego dziecka jest słabo wykształcona i wyrazy zlewają się maluchowi w jeden ciąg, w książeczce poszerzone zostały spacje międzywyrazowe. Zrezygnowano także ze znaków interpunkcyjnych, a zamiast nich – w wybranych miejscach zastosowano większe odstępy pomiędzy poszczególnymi wersami. Celowym zabiegiem ułatwiającym zapamiętywanie obrazów słów przez dzieci jest również to, że wszystkie wyrazy, z wyjątkiem imion, zapisane zostały małą literą. Czytanie globalne przynosi fantastyczne efekty, jednak aby były widoczne „od zaraz” – musi być wspaniałą zabawą, pełną śmiechu i radości. Książeczki z serii Czytanie globalne na pewno taką zabawą będzie! [edukacyjna.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Rakszawa
There are copies available to loan: sygn. 82-93 I/N (1 egz.)
Book
In basket
(Czytam globalnie II / Maria Trojanowicz-Kasprzak)
Czytam globalnie II Książeczki z tej serii nie wymagają zachowania określonej kolejności. W serii pierwszej kolejność czytania poszczególnych części miała znaczenie z uwagi na stopniowe dodawanie nowych wyrazów. W serii drugiej akcent został położony na wielokrotnym powtarzaniu wybranych wyrazów, tak aby ich obrazy zostały utrwalone w dziecięcej pamięci. Starsze dzieci szybko dzięki temu zapamiętają, co który wyraz oznacza, a już po kilku wspólnych sesjach czytania dziecko będzie próbowało odczytywać tekst samodzielnie. Ponieważ analiza wzrokowa u małego dziecka jest słabo wykształcona i wyrazy zlewają się maluchowi w jeden ciąg, w książeczce poszerzone zostały spacje międzywyrazowe. Zrezygnowano także ze znaków interpunkcyjnych, a zamiast nich – w wybranych miejscach zastosowano większe odstępy pomiędzy poszczególnymi wersami. Celowym zabiegiem ułatwiającym zapamiętywanie obrazów słów przez dzieci jest również to, że wszystkie wyrazy, z wyjątkiem imion, zapisane zostały małą literą. Czytanie globalne przynosi fantastyczne efekty, jednak aby były widoczne „od zaraz” – musi być wspaniałą zabawą, pełną śmiechu i radości. Książeczki z serii Czytanie globalne na pewno taką zabawą będzie! [edukacyjna.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Rakszawa
There are copies available to loan: sygn. 82-93 I/N (1 egz.)
Book
In basket
(Czytam globalnie II / Maria Trojanowicz-Kasprzak)
Czytam globalnie II Książeczki z tej serii nie wymagają zachowania określonej kolejności. W serii pierwszej kolejność czytania poszczególnych części miała znaczenie z uwagi na stopniowe dodawanie nowych wyrazów. W serii drugiej akcent został położony na wielokrotnym powtarzaniu wybranych wyrazów, tak aby ich obrazy zostały utrwalone w dziecięcej pamięci. Starsze dzieci szybko dzięki temu zapamiętają, co który wyraz oznacza, a już po kilku wspólnych sesjach czytania dziecko będzie próbowało odczytywać tekst samodzielnie. Ponieważ analiza wzrokowa u małego dziecka jest słabo wykształcona i wyrazy zlewają się maluchowi w jeden ciąg, w książeczce poszerzone zostały spacje międzywyrazowe. Zrezygnowano także ze znaków interpunkcyjnych, a zamiast nich – w wybranych miejscach zastosowano większe odstępy pomiędzy poszczególnymi wersami. Celowym zabiegiem ułatwiającym zapamiętywanie obrazów słów przez dzieci jest również to, że wszystkie wyrazy, z wyjątkiem imion, zapisane zostały małą literą. Czytanie globalne przynosi fantastyczne efekty, jednak aby były widoczne „od zaraz” – musi być wspaniałą zabawą, pełną śmiechu i radości. [edukacyjna.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Rakszawa
There are copies available to loan: sygn. 82-93 I/N (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again